Monday, September 27, 2010

Banyak yang dah jadi....

Banyak yang jadi....
Dah lama rasanya xjmp 'kekasih' ni
Nak cte banyak gler kat 'dia'
Aq da ada orang lain la, aq tensen ngn asgmt, C.wei menang la,,,,
Kalau diberi peluang dah lama aq rasa nk dakap 'kau' ni
Masalahnya ble banyak perkara terjadi...
'kau' mcm hampeeehhhh, payah nk jumpa
Maafkan aku cz ckp cmni....
hahahahha
Mr. Blog,,,,ni aku nk gtau mmg byk benda yg terjadi
Dari kwn aku tgh syok2 bercinta, da nk putus, malah mungkin bertemu jodoh ngn orang lain plak arini,,dari kwn aku yg gemuk da kurus skettt nmpknya....dari asgmt aku yg blambak da susut sket, dari jerawat yg byk agak kurang skett (perasaan je ni)...
Mmg byk yg terjadi....
Hal2 lain xde...mmg aku hepi, mslh kuarga n kwn2 orait jekk
Besela masalah yg da ada kte wat dont knw pn xpee
Orang kata senyum dapat hilangkn masalah

Dan yg paling besh cte mgu ni C.WEI dapat BEAT LinDan...hhuhuuu
(xpe..entri ni aku akan wat lain...hu3)
I lap u C.Wei...ha3

No comments: