Sunday, May 6, 2012

Kira-kira

Hey babe???
Seyesly, dah lama xmengasah akal bermain dengan kata2 di blog nie
Nama pun 'Kasar Kerbau Busuk Bangau' kaaannn??

Kira-kira??
Korang ada belajar kira-kira dulu...
Absolutely, KONPEM ado kan?
Selain daripada matapelajaran Matematik yang pernah satu ketika dulu dipanggil subjek 'kira-kira',
Kita juga selalu ber'kira-kira' nak menolong orang atau membuat sesuatu perkara...kaann?? kaann??

So jangan marah kalau ada orang yang ber'kira-kira' dengan kamu suatu hari nanti,,,yeahhhh!!

Kamu ada buku kira-kira??
Aku?? cehhh...TAKDe,,,selalu ak wat kira-kira dalam otak jek
So selalu 'shot' kat mana-mana la

Tapi yang konpem
SEKARANG!!
Aku tengah ber'kira-kira' untuk pulang & menghabiskan sesi praktikal aku.
Seyesly, walaupun MANIS namun 'Aku ingin PULANG'........

Kira-kira tue penting!
Sejauh mana korang kira-kira, lantak la...JANJI kira-kira nya BETUL
KAannn??? KAaaann??

p/s: Am I LongKang?? Yea,,,saya :)

No comments: