Thursday, April 25, 2013

Aku dah rasa

 Assalamualaikum....

Dengan jiwa yang bergelodak, dengan pemikiran seperti benang kusut.....Sebab aku dah rasa!

Listen ya!
Aku da rasa bagaimana nak memulakan sesuatu. Contoh : Kerja.
Cari keja dah tentu susah kan? Usah cite la...
Dah dapat keja..ag susah.
Belum ag, nak meneruskan keja. Yea tak? haha....

Aku dah rasa makan megi 3 minggu. Ibarat menu berkhasiat. Makan sekali sehari. Makan bahagi dua, separuh untuk malam, separuh ag untuk siang. Jalan kaki pi keja. Peluh memang perfume paling mahal buat saat ni. Nak kuar makan, kalu staff-mate ajak..bajet-bajet jek.

Yang paling tak besh, Gaji pertama kena guna untuk bayar deposit umah dengan balik mengundi. Apa barang nie!

Tapi aku dah rasa. Jangan risau aku masih boleh gelak berguling-guling dengan tilam-mate aku.
Cuma aku dah rasa pahitnya dah bekerja. Banyak tanggungjawab beb! Seyes...

p/s: Mak aku dah xbyk cite sejak aku bekerja. Apa kes??...uhuks!

No comments: