Tuesday, April 29, 2014

Aku dan kanak-kanak

Assalamualaikum

Hari ini seharian dengan kanak-kanak.

Lawatan ke Taman Botani di Shah Alam. Betul, nampak dekat tapi kalau bawa budak, penatnya dua kali ganda beb.

Kalau korang bawa anak sorang tak apa, tapi kalu bawa 20 orang. Fuuuuhhhh. Kurus!

Tapi seyesli penat tu hilang bila ada yang peluk, cium you...baring kat you. Eh tetiba you you pulak :p

Aku hari ini main kejar-kejar, peluh pun dah banjir macam bangla seawal 8.00 pagi.

Memori gula-gula akan aku simpan. Simpan buat pekasam yang sedap.

Sayangilah kanak-kanak. Tetiba kan.

Ahli-ahli syurga ini sangat menyenangkan dunia aku yang penuh keserabutkan. :)

So aku kasi korang tengok memori gula-gula aku. Khas untuk blog aku yang tak ada pelawat. hihi...

Let we took a selfie!

me & muqree :)

me & teacher Aishah :)

Adam Irfan & Adam Israf
Cute brothers :)

Amanda, Ammar & Selfie's teacher
Lets do cute sulking :/
hehe

This is Izzat Mirza.
Dia bawa beg berat hari ini.
Jadi kena bawa beg dia.
Kaki kami berdua kenapa eh? haha

p/s: Hati hepi. 

No comments: