Monday, April 2, 2012

Love Letter To:

Dear Miss Long-Kang,



(Agak xbape betul budak nie)

          Okeh,,kte start dengan Bahasa Inggeris, pertengahan dengan Bahasa Malaysia dan penutup dengan Bahasa Korea ek....haha!

Kehadapan Cik Lk (nama samaran) nie....surat cinta ini diberi disaat anda mungkin dalam keadaan tekanan atau pun tungang langgang (betul ke ejaan) nie??,,,Surat cinta berkisar bahawa:

a) Kalau U sayang I, time I cakap pls la pandang, dengar dan reflek!
b) Kalau U sayang I, berilah keputusan dengan setiap pertanyaan yang I tanya!
c) Kalau U sayang I, U sangat pentingkan diri sehingga lupa perasaan I pada U!
d) Kalau U sayang I, kenapa U berdiam diri di saat I bersuara!

Jangan salah faham, surat cinta ini adalah nasihat bagi diri aku beb....Alasannya?? Mudah sangat, iaitu :

a) Sejak praktikal nie, kawan2 aku..ble ditanya, kadang2 depa buat bodo jek! Bengang gak kadang2 tapi pk2 balik, nak marah takut ak pn ad wat salah kan??haha!

b) Sejak praktikal nie, kawan2 ak seakan pentingkan diri mengikut cara masing2 & mungkin jugak ak juga begitu...So salahkan diri sendiri kan??haha!

Sebenarnya, ak kisah atas apa yang berlaku takut jadi duri dalam daging....sebabnya setiap orang menganalisa & menerima tekanan dengan cara yang berbeza, sama seperti aku...Jadinya, ak nasihatkan diri aku lebih daripada aku mahu nasihatkan orang lain....

Sesungguhnya, cara setiap orang mementingkan diri adalah berbeza! Tapi plss.....angkat diri, pentingkan diri, diamkan diri is ANNOYED!

p/s: Kebenaran sangat melukakan....haha!

Anniyo sayo!!! Sarang Hae ^_*

No comments: