Wednesday, November 28, 2012

Biarlah SAPI yang dapat nama...

Assalamualaikum
Hi beb

Malam nie, Malaysia vs Laos! Jangan lupa update kat aku sebab aku ada kuiz malam nie,,argghh!! semak gler...

Baik, aku bukan nak cte pasal bola tapi nak cerita tentang SAPI...
Hukum Allah itu perlu kita pegang bukan??
Sapi tetap akan jadi sapi
Lembu akan tetap jadi lembu

Satu kisah,
U pointer berapa yea??
3 something jek....
ooo...ok2
Dia dapat LM (latihan mengajar) A la beb!
ooo...ok2

Nampak x beza!
haha
Aku bukan cuba buat korang pening...ahaks

Sebenarnya macam nie,,
kalau u alls bagus sebab u all memang bagus! adooii, aku pun pening sket.
Kalau kita dapat pointer bagus tapi meniru dalam kuiz, bangga ke bang??
Kalau kita dapat CGPA bagus tapi ada unsur khianat, kira bagus ke kak??

Tepuk kepala, tanya hotak korang!

Sebab tue, Pahrol (Beduk dketuk) ada menyatakan " Biarlah sapi dapat nama kerana kita bukan lembu yang terkenal dengan kedunguannya"
Am I rite??
Kalau xbetul, tolong betul2 kan...

Ikhlas nie biar org lain xnmpk dgn mata kasar tapi mereka leh nampak akhirnya dengan mata hati

peace ya!

No comments: