Wednesday, June 5, 2013

Jangan Ambil Hak AKU

Assalamualaikum...

Walaupun dah diberi salam namun aku masih nak gunakan ayat ni. Gila 'khinzir' betul sape yang ambil hak aku tu. Dahla ianya dari orang tersayang. Nak dapatkan pun susah. Lagipun sekarang aku dengan dia dah duduk jauh. Penat-penat aku balik keja, ia dah tak ada. Mana tak hangin aku. Lebih-lebih ag mende alah tu aku suka. 

Kalau orang bagi atau buatkan, aku tak suka sangat tak pe lah jugak! Korang paham tak sakit ati tue camne. Mende tu akan wat aku tido lena, makan kenyang & mandi basah. Kalu mende tu ada, aku tak minta mende lain dah!

Aku cite pasal 'sambal belacan' buatan Mak aku. 

Aku bawa dari Pahang weh! Semata-mata nak makan untuk seminggu nie.

Aku makan dengan kicap. Laju macam The Rocket Pocket Man jea aku jilat jari.

Siut tul!

p/s: Agak-agak leh tak pos sambal belacan yang dah siap buat. Makkkkk!! waaaaa :'(

3 comments:

Gaara Kazekage said...
This comment has been removed by the author.
Gaara Kazekage said...

pasal sambal belacan pun mau gaduh ka? - dialog kat cerita seniman bujang lapok..hehe

Long-K said...

haha! lupa plak ak pasal dialog tue...
Sedap sgt weh...haha