Wednesday, October 10, 2012

Bengkel Bersama Kanak-kanak d tadika ABIM

Assalamualaikum....
Hi dear!
Hari ini penatnya macam seminggu pergi kem PLKN la kot....haha! Ini tidak lain tidak bukan kerana program yang dijalankan oleh kumpulan aku bagi subjek Khidmat Komuniti. Kami memilih ABIM adalah kerana kekurangan dan serba kedaifan mereka dari sudut proses pengajaran dan pembelajaran, peralatan, bahan bantu mengajar & keperluan asas seperti makanan yang seimbang.

Percaya atau tidak,
5 program di dalam satu bengkel boleh dijalankan dengan lancar apabila dijalankan serentak. Kanak-kanak dibahagikan kepada 5 kumpulan. Bagi kumpulan aku, Suhaimi a.k.a Bromi yang jd Leader! Orangnya sangat penyayang, proses pengajarannya juga cukup jelas & bersepadu!haha....so, TQ Leader! Sebab buat aku xperlu mengajar. Walaupun hanya membantu, tapi tugas ku ke hulu hilir, membuatkan tenaga hilang dalam masa separuh hari.

Seyesly,
Dah lama xmengajar setelah cuTi hampir 4 bulan, proses p & p sangat memenatkan! Itupun dsebabkan team ramai.....prosesnya lebih senang. Selain tue, aku se'team' dengan suziana & Rahemi :) U all besh la....xstress langsung bekerjasama dengan korang! Last sem ni la baru nak rapat kan! Macam nyesal ye jugak la....uhuks!

Kla, dah nk solat Isyak nie.....pastue! Makan TIME yo!








No comments: