Tuesday, February 5, 2013

Buat aku fobia jek

Assalamualaikum
Hi baby-baby yang baru lahir?? haha..

Buat aku fobia jek!

Sejak dua menjak nie, aku memang fobia betul dengan telefon. Telefon dengan lebih tepat ag telefon bimbit. Lebih fobia bila 'ia' berbunyi dan terkeluar nombor-nombor opis nie.

Aku punya fobia dia macam nie :
# Mula-mula, aku akan 'ehem-ehem' cover suara tido petang aku.
# Pastu, aku kena cakap lemah lembu la pulak!
# Lepas tu, kena pk ayat yang nak ditanya & dijawab
# Alih-alih, maap yea cik, salah nombor. Salah nombor!

Dah la aku nie menanti dengan penuh harapan & doa,, silap-silap, salah nombor.
Sadis dia agak kelat sikit la.

Mende nie berlaku petang tadi, pening kepala aku. Silap-silap haribulan boleh kena darah tinggi & jantung aku dibuatnya. Ayat terlebih-lebih dah ni....haha

p/s: Penganggur jalanan masih berharap :)

No comments: