Friday, May 24, 2013

Poie Pekan

Assalamualaikum...

Selamat pagi Sayang! hee~

Poie Pekan?

Pekan is small town. Tu definisi aku kaut sendiri. Tapi pekan juga boleh diklasifikasikan sebagai sebuah bandar kecil, tempat orang berjual beli. Contoh, macam Pekan, Pahang. Alah...parlimen Najib tue...huhu! Kalu setiap hari Sabtu, mesti ada pekan sari (sehari). Memang syokkk habis. Espeseli for ladies and mak ladies.

Poie Pekan?

Target aku kali ni, nak pergi Pekan. Mana-mana pekan kat Malaysia nih. Kalu tersalah pekan, mungkin aku leh cite tentang bandar la plak. So, agak-agak kaki yang melangkah ni....sampai ke tidak? Let see & saw! urmmmm...

Poie Pekan?

Senarai pekan-pekan.

Pekan Nenas? Teluk Intan?

Okeh! Aku batalkan niat aku.

p/s: Jangan tanya kenapa?! Aku bagi smash Lin Dan kang!

No comments: