Tuesday, December 31, 2013

Dramatic 2013 part II

Okeh. Lepas solat maka makan.

Bulan TUJUH, 2013
Masa ni aku banyak spent masa dekat Melaka. Kerja. Kerja dan kerja. Sebulan sekali aku balik Pahang. Windu mungkin. Dan masa ni aku banyak makan free. haha. Bulan puasa kan. Banyak jemputan bukak pose sebab kita orang bujang. haha.





Semua makanan kat atas KECUALI pakcik megi, adalah percuma. Haha. Rezeki bulan puasa.
Berkesempatan solat terawih kat Masjid Besar Melaka was ohsem too!


Rasa macam pergi buat umrah...huhu


Opss lupa, sebelum bulan puasa tue, aku ada attend satu interbiu besar. SPP. Nak jadi cikgu lah sangat kan.


Pink? Aku penah tak minat warna ni satu masa dahulu..haha

Bulan OGOS, 2013
Raya beb. Sebelum raya tu.

Gelang jed kesayangan aku terbelah dua. Rajin sangat kemas rumah sebelum raya.

Then. Salam Aidilfitri 2013. 


Orang lelaki mana? Hisap rokok lerr kat luar rumah. Deir habit.


Bulan September, 2013
The journey started roughly. I further my study to the next level. Sesuai dengan level dan perjalanan yang jauh. My face was swallow like Ugly duckling. Perghh. 


Penat melampau ulang alik




Bulan ini juga bulan terakhir aku di Melaka. Retired as lecturer. 


Sedih yang total.

Alahai ingatkan dah habis. September is my Graduation Day. 


Muka cengeng. Tanjung Malim. I miss U. And orang tersayang.

Bulan Oktober, November, dan Disember, 2013

Sebelum tamat. Bulan Nov dan Dis adalah bulan perlancongan mungkin. 


Pakai kain pun ada hati nak lompat. Kalu ur soul tu rowk you takkan leh sorok. 



Kuala Gandah. Tengok Tok Gajah.


Banyak dihabiskan ulang-alik UKM-Ipoh, UKM-Pahang. 


September- Started.


Disember- Ends!....sem 1 baru. 

Kalau diberikan masa dan tenaga banyak lagi hal yang belum diselesaikan. Banyak perkara hebat (negatif) yang berlaku tapi banyak lagi perkara yang lagi hebat (positif) yang diterima. Jangan marah walau bersebab. Jangan kecewa walau teraniaya. Jangan risau kerana Allah kan ada. Aku cuba belajar jadi orang menerima 'perancangan Allah'. InshaAllah semua orang boleh. 2013 tiada apa-apa yang perlu disesalkan. 2014 hanya ada pada angka, kita yang perlu hiasinya. Puii puii...berfasampah bagai. 

Aku juga mohon maap pada sape-sape yang baca blog aku dan terasa... :p

p/s: Oppa, saranghaeyo! 2013 pictures is ommo ommmoo...


No comments: