Friday, March 7, 2014

Rutin Harian

Assalamualaikum..

Lama dah tak wat n3 yang macam gegurls sket.

Cerita tentang rutin. My lately routine.
Hari Isnin hingga Khamis, aku selalunya lepak library pagi. Petang, keja. 2 jam sahaja.

Petang Khamis, hidup aku agak khaos sket. Kawan-kawan tumpang bilik. Korang bayangkan 4 orang satu bilik, macam kenduri beb. Tapi as usual, syok ah! Borak-borak, lepas segala cite.

Khamis malam, kelas! Kelas ni boleh buat aku berpinar mata. Its psychology. Tapi syok gak sebab buat dalam bilik meeting & d lecturer is ohsem. Bukan nak bodek pun, he is knowledgeable and experienced. Sempoi and caring! Kelas tue dalam 21 orang sahaja. And my team mate pun nice!

Jumaat pagi or Sabtu pagi,
Yang ni aku boleh pilih. Kelas isu. Tipical sket. Tapi atas penyampaian lecturer. Untuk pagi tadi, aku tak ngantuk. Seyes! Macam pelik. heheheh.

Jumaat petang...
Kelas ini thrill sangat. Kelas tutorial yang pertama tadi dah kena sembur!. Tapi mathematic & statistic is ohsem. Rasa bangga dapat buat latihan. Kahkahkah.

Walaupun aku mahu fokus belajar tapi aku mahu still chill. Tak mahu kalut sangat. Tapi rutin kali ini padat sikit sebab dah bekerja part-time. Dan kena perah tenaga & otak bekerja dengan orang. malangnya orang buat tak paham masalah orang lain. Bagi pelempang sedas dua kat orang tu please! hahah!

Tapi, cite kawan aku lagi tragis. Dah keja hampir 3bulan, baru dapat RM100. Apa cite? Orang profesional tau yang lakukan jenayah tue!

K, tak mahu cakap banyak...buku 'lejen' aku masih belum terusik ag. hikhik

p/s: Keyword : Rajin Raju!

No comments: