Saturday, October 9, 2010

30 Syawal

Memang seronoknyerr lastday raya nie...
Beraya di Batu Gajah (umah Shafini) & Lumut (mak angkat)
Memang perut xleh blaa la...kenyang gler
mcm nk meletup pn ad, mkn nasi, mkn buah, mkn kuih, mkn laksa
pas2 mkn roti ag...(xphm aku) mmg sejak akhir2 nie kuat makan sket
Berat bdn pn da naik 2kilo...hu3
Bertambah2 lak jiwa hepi orang kata...he3

PIC2 yg SEMPAT d snap
 D Umah Mak Angkat Sha & Kecik

 D Umah Mak Angkat Aku (sedapnyerr laksa 2)...tgk la mak sape..he3

 Akt. Main BAsikal (rasa cm blik kg lak)

d Umah shafini....

dengan mak angkat Aku (MAKTEH)
~bj nie wat aku nmpk ag GEMUK dr bese~uiisshh~

p/s: Perayaan djadikan satu amalan ziarah
Aku mmg jenis yg suka bjalan & bsosial
terutamanya ngn 'makcik2'..he3
so sape2 yg xsuka bjalan
berubahlah....
byk yg kita leh lihat
byk yg kita leh dgr
byk yg kita leh rasai
melalui perjalanan^_^

No comments: