Friday, October 15, 2010

Gala NitE DinnEr~ PAKK

"United we stand Devide we fall"
Pepatah Inggeris 2 cakap, klau pepatah Melayu nyerr...
"Bersatu kita teguh Bercerai kita roboh"
(takut orang kata si tUkang BlOg lupakan her own mOther language....hu3)
So, malam 2 sgt sedap makananyerrr,,smpi msuk dlm mimpi mlm td...pas2 leh plak mimpi orang kata aku pakai makeup tebal sgt.....2la psl
(klau xbese pakai make-up smpi terbawa2 dlm mimpi)
Almaklumla, sebelum nie ad sOrang mamat 2 kata kat aKu
"Mengaku pun cOmOt ekkk"
Sebab aku mmg comot pn....xjaga sgt penampilan, asalkan tutup yg wajib, aku jalan daaaaa
"Pandangan Allah lebih penting dr pandangan manusia kan???"
Sentiasa dalam proses membaiki diri.....insyaAllah...amin

Malam 2 dpt jmp Madam Azila....so sweet
beshnyerr dia masih ingat nama aku
mungkin sbb aku "bising" dlm klas dia dlu
pas2 wat i remembered abt her, he hug me, gave some motivatiOn words
(bg semangat waktu ayah aku meninggal dulu)
very lOvely lecturer
Moga Allah SWT shj dapat membalas jasanya dalam memberi ilmu kepada aku
THAnk YOU madam
(n3 sdih lakkk aiii)

i very enjOyed myself dats nite
makan byk sgt, senyum lebih sgt, & piC lebih2 lak
Edited pic nie ekkk~ xd la seputih & sebersih nie (kn bdk ComOt td kn)

wif Mrs.Ijan....hehhehe


No comments: