Thursday, April 14, 2011

Hari ini ak nak berTERUS TERANG

Dua n3 untuk hari ini....
Ak nak berTERUS TERANG,,,

Kepada _____________,
Saya xsuka cik tunang awak msg atau call saya.....
Saya xnak hubungan kita berantakan, 
Saya xnak terlibat dengan hal2 korang,
Sebab awak xcte sangat tentang tunang awak dengan saya,
Jadi awak menjaga 'privasi' hidup awak,
Oleh itu, saya pun perlu menjaga 'privasi' hidup saya,

Kepada ______________,
Saya rasa Ex-boyfriend awak mengambil kesempatan atas k'sengal'an saya....
Dia nak tanya pasal awak,
Dia berpura2 tanya khabar saya,
Akhirnya jawapan dia hanyalah awak,
Saya xsuka dia mengambil kesempatan atas hubungan kita berdua,
Sebab saya perlu menjaga hati saya untuk 'orang lain',

Kepada __________ dan ___________,
Saya meluahkan sebab saya sayang awak berdua,
Perkara seperti ini susah untuk meluahkan d mulut tetapi xbaik untuk dsimpan dalam hati...
Hubungan kita semua lebih segar seperti dulu
Saya tau 'kosong' tentang awak
Awak tau 'kosong' tentang saya

Sekian,,,,

2 comments:

Che Ss Says said...

aku mintak maf bagi pihak dia...aku tahu ko mmg selalu makan hati ngan dia..malah ngan aku.mintak maf bayk2 ku pinta...harap ko mafkan aku..pe2 pun,..klu ade pe2 hal...ko ckp jer ngan aku berdepan..InsyaALLAH aku leh terima....anyway thanks sudi jadi kwan aku...sory sangt2...aku sayang semua kwan2 aku...termsuklah ko...

casandra said...

tumpang lalu cik long kang..nk tnya..yg situasi kedua tu...cik mksdkan sape?ada kaitan dgn su x?klau itu ada kaitan dgn su..su mnta mf sgt2..xla mrah su..huhu... :(