Friday, April 1, 2011

Mak ada RM1.60 jea nie


Sementara mencari maklumat yang perlu dibaca untuk kuiz esok,,,,
(Ringtone Lagu Korea "Over the Rainbow" berbunyi,,,,)
~Lagu plg lma ak guna cz nset nie stakat cibai2 jek tp kenangan beb~

Mak Aku  : Assalamualaikum,,,,
Wni Husin : Waalaikummussalam,,,np mak??
Mak Aku  : Xd ap pn, ehh!! Awak dah tdo k??
Wni Husin : Xla, belum ag...tgh bc buku tuk kuiz esok (bajet rajin nie!!)
Mak Aku  : Ooo,,,
                   Mak sj jea tpOn,,,
                   Kredit Mak ad RM1.60 jea,,,
                   Saja nk DENGAR suara awak,,,
( Tersentuh ak,,sbb Mak nak dengar suara ak....rs airmata cm nk tumpah tp sbb rmai yg ad,,ak tahan2kn,,,hu3)
Wni Husin  : Owh,,,terima kasih mak
Mak Aku  : Blaja rajin2, Bgun awal sket!! (Cm tau2 jea ak suka tdo)
                    Doa lebih sket,,,
Wni Husin  : Baik mak,, (Jadi anak baik)
Mak Aku  : Okeh, Assalamualaikum...
Wni Husin : Wassalam

p/s : Smoga Mak dpanjangkan umur untuk lihat Aku berjaya, berkerjaya & berumahtangga,,,he~ (^_*)
(Selagi MAk korang masih ada,,,slalu la call dia klau dia dh xd,,,hub i2 hanya akan terjalin dengan doa n perbuatan kte sebagai anak)

Dah xdapat dengar suara MAK marah, mengadu, bercerita, mendodoikan,,,,br nak tpOn k???
Tepuk dada tanya Iman la,,,peacee!!!

No comments: