Sunday, September 29, 2013

Clip Clap kat ICYM

Assalam..

This post memang aku totally malas. Tetapi im gonna uploaded some pics which tell others, i was truly madly, sadly, happily working at Kolej Antarabangsa Yayasan Melaka. Seyes :)

 Suynn, Faizal & Cik Lk

Am and his arms?? haha...

Afzan....pengganti daku

Kak Mai,, precious mother in law?? ahakss ahakkss

En Bob...org Pahang wehh. 
Jauh nya Kak Huda berdiri??...TQ atas ilmu n nasihatnya. Macam Ayah :)

Bff yg paling sensentap!
Nampak tak?? aku paling hepi....

Madam Manmentt & Kak Anie d librarian :)

Haneeem d rowkss...but nice! 
Org rowk n sengal cm aku memang leh ngam :)

Weirdo dowh!! I tought bebola ikan nie bom kecikk...
wakakakak

Two 'budak jujur' yang sangat aku rindui...

Perempuan kat atas ni...
orang yg paling tak ngam ngn aku ttg banyak perkara
TAPI dia macam kakak
'jaga aku'

cuma dia tak leh sengal cam aku tapi sangat kalut

sang Kalut dan sang Sengal pun boleh bersama jugak!

Wakakakakak

p/s: Banyak ag pics lain TAPI nanti ada orang kata aku gila glameerrr...apa barang tangkap gambar tak upload...idak??

No comments: