Sunday, October 27, 2013

Bermain-main

Assalamualaikum..

Buat masa ini bermain-main sudah semakin hilang dari diri. Banyak perkara bermain-main dalam kepala. Sehingga nak tulis n3 ni pun perkara yang menyesakkan bermain-main di kepala. Macam dalam kartun tu. Berpusing-pusing area kepala. Argghhh!

Bermain-main dalam kepala ni bila 'bajet' dah nak sengkek. Aku rasa aku harus balik kampung. Datang hujung minggu jek. Datang atau tak datang. Or aku patut berhenti jek.

O aku tau..manisnya akan datang nanti. Tapi benda-benda camni semak la. Dulu, masa kerja...walau ada tugasan dan kerja pengurusan yang berlambak ditambah pula dengan anak murid yang semak, aku mantain hepi jek. Mantain senyum, bergaya dan sophisticated lagi. Sekarang, tidak bekerja walaupun free..banyak masa boleh buat tugasan. Semuanya macam meaningless.

That's 26 years old lady........thinking!

O baby...what should i do?

p/s : I'm gonna past this test but its hurt, indeed!

No comments: