Monday, October 21, 2013

Masa dia sudah lama tamat

Assalamualaikum...

Selamat pagi.

Bangun pagi buat apa? Ofkos selepas solat Subuh ada yang tarik selimut semula sebab cuaca mendung. Walaupun dekat ukm ni berangin dan hujan renyai-renyai, mata aku nak celik pulak. Mungkin dah banyak tidur.

Pagi-pagi, bukak jek notebook...apa ag, main fb? tak salah pun. Tapi, mula-mula aku baca news. Sport news. Macam selak suratkhabar, aku mula dari belakang. Tajuknya " Bitter Defeat ". Memang pahit la kot. Tapi aku rasa kepahitan tu seharusnya dah lama diberhentikan. Its all about LCW. Aku jangka dia akan retired lepas lawan Lin Dan. All England dulu. Biar kalah or menang only dengan Super Dan tu. Dia dah sepatutnya berada di luar gelanggang.

Sebagai peminat, walau sayang la kalu tak dapat tengok dia main tapi lebih manis kalu dapat tengok dia sebagai jurulatih plak ke?

To my dear epic player, LCW....
            Please....retired this year.

p/s: Kingston ada nak gantikan Daddy nya nanti :)

2 comments:

Encik Gaara said...

LCW?hebat mana dia tu? lawan chen long pun kalah..haha

Long-K said...

ewah-ewah...Lin dan pun penah kalah ap ngn Chen long