Wednesday, March 9, 2011

Boleh saya luahkan??

Tah nape ati rasa berbelah bg untuk meluahkan
Tah nape sampah2 yg hadir seakan memberi kesan yg mendalam
Tah nape kadang2 airmata xtertumpah kerananya
Tah nape semuanya hilang dengan 'satu' sms
Tah nape dalam masa 6tahun seakan permainan baginya
Tah nape waktu bersama bukan 'perasaan' baginya tetapi hanya kenangan
Tah nape kenangan bersama seakan boleh dicipta 2 kali bersama yang lain
Tah nape orang lain berjaya tewaskan saya yang masih bertanya "Boleh saya luahkan??"

2011/3/8
"Xperlu penyesalan, perasaan yang datang lumrah hidup manusia, semulajadi,,,,mungkin kesilapan datang dari diri ini, xmampu memahami, jua xmampu memaksa diri,,maap teramat sangat,,Redha pada ketentuanNya", kata dia.

"Kisah kita dah tamat,,kita teruskan hidup masing2", kata aku.

Tah nape rasa pahit masih membuat aku ketawa
Tah nape kehilangannya membuat aku hilang sejarah manis badminton
Tah nape dia menutup rasa aku kepada yang lain
Tah nape dia yang aku kenal hanya membazir masa 

Akhirnya, hari ini aku hilang peneman setia badminton, ChongWei, Manchester, Al-Attas, isihati aku....

Walaupun hilang dia,,,
Tah nape aku yakin & percaya Allah S.W.T sayangkan aku
Mudah2an Allah pertemukan aku dengan orang yang lebih sesuai buat aku....amin3

Macam 'topik' aku ngn 'musuh' ak cte
Untuk wat drama yg bkualiti kerna cr antaranya
"Andalah pelakon yg saya cari", bak kata Rosyam Nor

Boleh saya luahkan???

2011/3/9~6.25am
Takkanlah persahabatan kita pun tamat...(kata dia)

...&^%$&^%$##*......( kata hati aku~blurrrr again~)

P/s: Allah TIDAK memberi apa yang kita MAHU,,tetapi Allah HANYA memberi apa yang kita PERLU ^_^

2 comments:

azwa_dayana said...

kita x tau apa yg allah tlh aturkn dlm hidup kita. myb apa yg kita nak 2 x la semanis yg kita harapkn, tp allah lbh mengetahui segala2nya. bak kata pepatah, kita hnya merancang, tp tuhan yg menentukn segalanya... :)

Che Ss Says said...

Allah terlebih tahu ape yang terbaik untuk kita along,..
yang penting kita perlu...

doa
usaha
ikhtiar
tawakal....

2 adalah sebaik2 manusia...