Sunday, January 8, 2012

Ada Satu...

Kepada ab,
Aku ingat kita berpisah dan tak mungkin bersama kembali
Aku ingat kita masing-masing telah membuat jalan sendiri
Sehingga masing-masing terlupa kehidupan & kepentingan satu sama lain

Kepada ab,
Aku ingat segalanya sudah terlerai dan terputus untuk ke sekian kalinya
Rupanya masih ada satu yang TAK dapat memisahkan kita
Rupa-rupanya 'dia' pengikat kita
Pengikat harapan & kenangan kita
Malah 'dia' pengikat kasih sayang kita

Kepada ab,
Bagi aku,,U are just 'Lee Chong Wei' in my heart...
Aku xleh buang malah tambah dengan orang lain
Aku rasa orang lain xleh faham keadaan kita
Persamaan yang kita ada telah memisahkan kita.....

Kepada ab,
Mungkin aku akan jumpa 'Lee Chong Wei' yang lain
Tetapi pasti akan terpahat 'Lee Chong Wei' yang lama ini
Kerana bukan senang untuk ketemu 'Lee Chong Wei' seperti ab
p/s: Sayang  Lee Chong Wei ketat-ketat!!!

No comments: