Thursday, January 5, 2012

Hari INI seperti Kemerdekaan Sementara

Fine! Dua kertas peperiksaan dah lepas...Okeh! rasa mcm bdk SPM baru lepas abeh EXAM jea...haha!
Seperti ak cakap kat atas seperti kemerdekaan sementara....sementara jek!

Abeh Exam kul 10.30am, tgu smua lengkap dalam kul11.30 gak baru dapat makan,,,lapo seyhhh!
Perjumpaan dwat utk sem6 nie sebab:
a) Sambutan Besday Eima in advanced....
Sape2 nak ngorat leh stalker her fb Cokelat Cair
TAPI dia da bertunang,,,kawan2 pn okeh kan??....haha

b) Ramai yang last EXAM esok....ceh! macam cipan bdk2 nie...
c) Ramai yang akan balik kampung,,,lawat ayam, kambing, Gajah & makAyah la....kan?

Selain itu,,,
Banyak perbualan yang ak xdapat lupakan minggu nie:

Perbualan 1:
"Bye," said LK
"Nak pergi mana??," said Utt
"Balik Umah la," said LK ag
"Kamu abeh exam ble, balik kampung ble??," said Utt
"11/1 & maybe balik 16/1,,,,,,"
"Lambatnya....."
"Saya nak g tgk badminton dlu,,,,"said LK
"Nak ikut2..nak ikut...."....said Utt

Mungkin nie pertemuan terakhir kali untuk LK & Utt....sebab Utt da sem8,,dah nak balik Sabah pun!
Bye2!

p/s: Xpasti ag g tgk bad k x,,,agak pokai la skunk!

Perbualan 2:
"Ni Wani mana??",...Said N
"Wani Husin ek???....." said N again
"Aha,,nama ayah pun ingt ekk" jawab ak.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,(perbualan sbb lama xberborak)
"Tah2 lepas Nayd, kenduri Wni lak", said N
"Haha,,Wni tgu mak carikan"..said ak
"Tgu Mak carikan?? k Mak dah ad calon??", said N
~~~~~~~~Ak xmenjawab soalan di situ~~~~~~~~~~~~~~~~

Macam nak korek rahsia jek! BAhaya budak2 nie....

Ak rasa ak dah dapat bezakan jenis2 lelaki nie....haha! Amik korang!

Selain itu,,,
Kenangan terINDAH masa EXAM kali ini
Salah seorang kawan dari UPSI & juga Ex-IIC dah dapat baby Lelaki!
Alhamdulillah,,smoga menjadi Anak yang Soleh...InsyaAllah ^_*
Macam seronok jek ad baby tapi ak tengok kawan ak tadi cam seksa jek!! Amik korang!!!

Peace! 

2 comments: