Wednesday, October 12, 2011

Aku TAKnak 'abang' lain!!!!

Walau busuk buruk dia tetap 'abang' aku!!!!!

"Tok2, abah cakap dia nak wat bilik nie tempat solat, 
lepas tu abah dah baca dah buku yang atok bagi 2",,,,,adu si kecil

(Tak reti aku nak olah balik cte 2,,tapi seyesly meleleh siut airmata aku),,,,

Cuba la korang cari cerpen pendek nie kat mna2 keratan akhbar,,or tenet,,,,pasti jumpa=)))

Sebab aku baru terstalker kisah kehidupan seorang INSAN nie.....

p/s: Moral : Walau sape pn adik-beradik kte,,,mereka tetap darah daging kte,,air dcincang Xkan putus=)))

3 comments:

Gaara said...

weh citer ape ni?sedih sgt ke?haha

nickyz said...

sedeh kot...pe tajuk dia long??

Long-Kang said...

Gaara: klau ak wt bedtime stori kt ko, mesti xleh tdo punya!!!

Nickyz: Tajuk cte???Aku Taknak Abang lain kot,,,,tahla