Monday, October 24, 2011

Dia kalah lagi, MU kalah jugak

Dia kalah lagi??
Still support,,,??? of cos la...agpn dia da nak bersara kan??da nak kawin kot,,,
LCW kalah ngn Chen Long ag,,another musuh tradisi yg masih muda & bertenaga..

TAdi,, hajat hati nak tgk LCW main kt mamak...sampai jea Dorang tgk bola Man U Vs M. City...(aku tau da ad bola arini) macam xd peminat MAN U pun,,,smua org menjerit ble M.City yg gol,,,huahuahuahua
so layan jela bola ngn sepinggan roti telur ngn limau panas...
Tak terangkat pun arini ms makan kt mamak sbb perut ak memulas ke'angin'an...(senak peruk beb,,sakit glerr)
Aku tahan sakit perut sbb nak tgk LCW la,,TAPI siutly mamak 2 tutup awal...Bukan mamak Open 4 24 hours k??ayoyoyooo,,,,,,

Tiba2,,,lom LCW main, ada insan yg plg ak rindu...yg plg faham ak, mesej " ChongWei Now".....
Jantung ak mcm stop skjap.....dum dum dammm....(masih bernyawa rupanya ak,,,,hahahah)

"Dah xpayah layan,,,"....said Cik Sue....roomate ak dr Sarawak yg mmg stay stil ngn ak 3taun da....

p/s: Ak xsampai hati tp ak gagahkan hati,,,AKU kena jaga MARUAH hati ak,,,Jangan Mengalah atau KAlah lagi!!!hahahahahhahaaha

AKU xnak kalah lagi macam LCW & AKU xnak kalah gak mcm MANCHESTER UNITED!.

9 comments:

opah_kechik said...

UNITED~!

Long-Kang said...

United we stand
Devided we fall

opah_kechik said...

yes,..once United,.forever United.

Long-Kang said...

antar la kt emel pape_along@yahoo.com

opah_kechik said...

okay sure..united won lastnyte,.hope moral x down lagi,..haha

Long-Kang said...

xpun add jea kt ym,,,konpem leh kenal....nk tau gk sape opah_KECHIK nie???

opah_kechik said...

added.

Long-Kang said...

xd pn, main2 ekkk

opah_kechik said...

long_kang,..opah_kechik da add la,.TA