Friday, October 21, 2011

Tembey!!!

Minggu nie memang sangat sibuk
Sibuk pasal ap???
Macam2 kot,,,secara fizikal, emosi & intelek,,,hahaahha
Selain kena siapkan proposal tesis, kuiz & asgmt, mcm2 ag ada
Bak kata orang, emosi pun kena jaga....
Antara kawan2 aku, ak mmg senang nk 'nangis'
Pantang tau atau perasan masalah rakan, hati aku mudah sgt tersentuh

Siutly,,agak2nya sebab aku asik gelak kot, kwn2 aku kata aku asik pott petttt poottt peettt
Masa aku nangis 2,, 7geng ak semua ada....
Masalahnya, dorang kata: "Biar dia nangis!!!!!!!!! Asik gelak jek, asik wat lawak jekk!!!"
Memang xpaham aku....

Maybe sebab da rapat,,,3taun bersama
Dah macam keluarga,,,selain dr keluarga sedarah daging nie, mereka la keluarga kedua aku

p/s: tembey = kuat nangis a.k.a lembik tapi bukan Sutun,,,,,hahahaha

No comments: