Monday, October 24, 2011

Benci TAPI Rindu


Bukan hanya sekadar penghibur, Diriku ini sayang, Bukan pula sekadar pelepas, Rindumu oh sayang
Sakit hatiku, Kau buat begini, Bukan hanya sekadar penghibur, Diriku ini sayang

Bukan pula sekadar pelepas, Rindumu oh sayang, Sakit hatiku, Kau buat begini
Kau datang dan pergi, Sesuka hatimu, Oh kejamnya dikau, Tegarnya dikau padaku
Kau pergi dan datang, Sesuka hatimu, Oh sakitnya hati, Bencinya hati padamu

Sakitnya hati ini, Namun aku rindu, Bencinya hati ini,Tapi aku rindu


Dear Awak,
Terima Kasih kerana pernah hadir dalam Sejarah hidup saya.....
Sesiapa pun tidak boleh menggantikan Awak dalam hidup saya.....
Kalau kawan-kawan saya marah awak sebab menyakiti hati saya suatu ketika dulu...
Saya telah memaafkan awak kerana saya juga silap dalam menilai kasih sayang kita....


Terima kasih kerana cuba menghubungi saya....
Tapi saya tidak dapat membalasnya kerana saya tidak mengharapkan pengakhiran yang sama....
Hati kita masih merasa yang sama?? Hati kita masih boleh berbicara?? 
Awak sangat faham Saya....Sampai boleh baca sikap saya,,,Tapi sepatutnya dulu lagi Awak sedar betapa penting Awak pada Saya,,,
Sekarang saya bukan seperti dulu,,,saya bukan seorang yang 'cemerkap' lagi,,bukan seorang yang mengikut kata hati,,,
Saya mencari yang terbaik buat saya,,,
Yang pastinya sehingga hari ini,,
Awak masih yg terbaik buat saya & yang pastinya Awak tidak perlu tahu ttg kepentingan Awak kepada saya....kerana saya akan simpan kenangan awak di memori paling jauh dan paling dalam pada lubuk hati saya..... 
Saat awak buang saya seperti melepas batuk ditangga....hari ini awak kembali membawa 'permata' yang bukan menjadi pilihan saya.....


Awak bukan Saya lagi,,,,& Saya bukan Awak lagi
Kita teruskan hidup masing-masing yea Awak.......='(


p/s: Okeh tak ayat2 jiwang aku??? leh jadi 'playgirl' tak???hahahha (Skali skala letak lagu ZZ ok gak ekkk)


I'm trying 2 'shout' from the bottom of my broken heart.........(^_*)

No comments: