Wednesday, January 30, 2013

Re-pack-ing

Assalamualaikum...
Hi ?

Re-pack-ing.
Kira banyak kali gak la aku pack-pack barang aku.
Dari Pahang ke Perak.
Masa pindah dari hostel ke rumah sewa.
Dari rumah sewa taman universiti ke rumah kedai depan pintu timur.
Dari TM ke Taiping. Pastu balik semula. Sekarang dari TM ke kampung lak.

Perghhh! re-re-re-re-re-pack-ing lagi.
Letih tengok barang-barang aku yang semakin menimbun.
Banyak berbelanja kah aku?haha...
Kotak buku pun dah berapa...hampir empat kotak.
Baju? Dua beg bosar! Perhiasan, cenderahati dalam 2 kotak.
Drawer ada satu, & satu drawer member aku...dia xmao angkut pi Sarawak! haha....Maceh Cik Sue :)
Tilam, toto & bantal & baby-baby patung dalam tiga beg 'sampah'.
Wooo wooo....
Belum campur ag, gelung rotan, bola tampar & raket badminton!
Memang semak!

Aku tengok..kawan-kawan lelaki leh balik naik motor jek. Agak Pelik Bin Hairan dibuatnya.
Aku kalau naik bus, konpem orang ingat awek Indon! haha...awek la sangat kan...hurmm

Seyes! Tak sabar nak balik esok.
Tiba masanya aku berbakti untuk keluarga & my 'Bonda' lak....doakan aku jadi anak yang baik :)

K, malam nie nak poie 'date'....last kat Tanjung Malim. Makanan spesel takde pun kat TM nie...setakat amik angin...puihhh puiihhh (menyampah gilo kat ayat nie)

p/s: Puihh puihhh hati sedih sebenarnya! :'(

6 comments:

Gaara Kazekage said...

lelaki simple je..bawak baju je..sbb tu boleh balik naik motor..haha

H.Wni said...

untunglah jd lelaki...haha

Che Ss Says said...

agak2 barang ko 3x dari aku x? hahaha

raket bdminton 2 simpan lek lok nt LYD NK VS LCW...hahaha....

Che Ss Says said...

agak2 barang ko 3x dari aku x? hahaha

raket bdminton 2 simpan lek lok nt LYD NK VS LCW...hahaha....

Che Ss Says said...

gegey aok nie.... kerang perut aku baca yang bab indon 2... banjar ori la katakan....hahha..jgn marah ha

H.Wni said...

Che : Haha...memang byk beb! Baik, ak simpankan :)