Monday, November 21, 2011

Pakcik Penyeri UPSI


Kronologi Pakcik Penyeri UPSI,,,,
1) Pakcik nie slalu ad kat stesen bas UPSI
2) Kadang2 lebih awal dr pelajar2....dia da ter'pacak' kat situ
3) Tak ad ap yg perlu ditakutkan,,,,sebab pakcik nie xkacau orang!!!
4) Pakcik nie berbangsa India, umur??? xdpt suspek lak!!haha
5) Selain jumpa dia kat stesen bas,,ak asik jumpa dia kat Mamak.....
6) Dia xkotor macam pengemis cuma dia 'sengkek'
7) Dia TAK pernah la minta ngan aku,,,,or kawan2
8) Kadang2 dia bw duit sehinggit,,setakat dpt minum air pastu dia blah!!!
9) Kadang2 dia hisap rokok sebatang, pemberian orang2 kt situ....then blah jugak!!!
10) Kadang2 rasa kesian tengok,,,,sbb bagaimana 'seorang manusia' walaupun dia bukan Muslim kn,, dia boleh hidup dengan segelas air & sebatang rokok!!!
(Menagih simpati utk segelas air,,,='(,,,,,,,)

Klau 2 3 hari xnampak dia,,ak syak dia sakit.....ad k orang tolong dia ekkk???....

p/s: Terasa nak 'apply' kerja kat JKM lak,,,,,huhu

1 comment:

sabar shabariah said...

tadi baru jumpe...lepas rindu...huHU..lepas nie pe lagi apply la JKM,,kot2 dah bermint...