Monday, November 14, 2011

Rupa-RUPAnya

Bak Ombak & Laut,,,,
Kalau dulu ak dan pantai a.k.a air laut nie macam ombak & laut la
Tak dapat dipisahkan wehh
Ada orang mabuk tau kalau tengok laut nie,,
Tapi ak xla sampai cmtue,,,cumanya
Ak takut nak masuk air tue dalam2,,
Seyes weyyy,,ak rasa seram!!
Pulak2 ak ditakut2kan dengan obor2

Situasi 1
Ak ditarik kawan supaya masuk ag dalam tau
Ak masuk la,,,lepas kena lambung ombak 2 3 kali
Ak nampak obor2 datang kat aku
Ap ag,,,
Sambil jerit 'obor2' pastu ak lari mcm kena kejar anjing weyyy
Seyes takut nanti gatal2,,,,mmg ak xkan tahan nti
(Seyesly ak takut betul waktu tue)

Situasi 2
Disebabkan ak takut nak main jauh2,,,
ak duk kat tepi main2 ngn pasir,,
Yang klakar nya,,sorang diri....layan Ciptaan Allah Yang Maha Agung nie=))
Yang ag klakar,,ak cm ala2 DUYUNG la....tapi duyung yg xcomel la...huhu (Tak comel langsung!!!)ahakss
(Korang nampak tak ad duyung disitu???hahha)

p/s: dulu masa kecik2 ak 'hantu' air,,skunk setakat kat pasir pun jadila,,,,haha


AMARAN!!! : Pantai bukan tempat ber'asmaradana' ....hehe...

3 comments:

nickyz said...

along takut men air pantai ka..awat nik xtau eh...huhuuuu..

casandra said...

seyes i suka gmbr u yg a.k.a duyong tu..hahahah.

Long-Kang said...

nickyz: cmne nk tau,,,bkn 1 kapal..haha

Casandra: cipan U!!!