Monday, November 28, 2011

Sepetang Jogin' Sorang2

Sepetang berjogin'  seorang diri,,,
Walau cuaca agak mendung & diserikan dengan hujan renyai2!!syokk!!
Xtuali ad sorang roomate ak teman tp dia xjog!!!katanya xprepare!!!aiyaaa...

Dis is my MAHAGURU

Dah lama siut,,xjog!! Jantung ak cm nak terKUAR,,,mulut memang 'nganga' abeh la...
Sebab nak sedut sebanyak2nya oksigen!!haha

"Kakak2,,,tolong amik bola tue!!!!", jerit one of Borneo Students...
"Tak nak3,,,,amik la sendiri", sambil geleng2 & teruskan jogin' ak....
(Pemalas betul la,,,dah la ak malu jogin' sorang nie, suh ak amik bola lak!!!ceehh)

Padang UTAMA UPSI (Kampus Sultan Azlan Shah)


Kira2 satu padang besar UPSI tue ak round abeh la,,,pas2 pusing ag bahagian depan!!!
Sangat refreshin',,,,otak, badan rasa SEGAR,,,cm rasa nak tdo ad gak skunk!!!
Tapi leklu kan,,,ad keje masih perlu diberes kan!!hehe

Aku TRULY Jogin' tau

Dalam ramai2 student,,,ak sorang jea (student Pompuan la) yang jog petang td
Mna perginya beribu2 yg lain???

Aku rasa macam da KURUS sket la!!!haha

Kadang2 kita memerlukan 'alam' untuk melepaskan 'rasa hati'
Kadang2 kita memerlukan 'teman' untuk meluahkan 'perasaan'
TETAPI
Kita memerlukan Allah S.W.T dalam setiap apa jua keadaan

Terima Kasih Allah kerana memberi aku peluang melihat KEINDAHAN ciptaanMU,,,,
 Ble KORANG plak nak jogin'???
Meh ak temankan,,,haha

p/s: Susah wooo klau dapat geng yg kaki kayu!!!haha

2 comments:

casandra said...

awok x kabar awal2..ttba je ajak..den dh la nantok..ujan..lain kali sound la awal2

Long-Kang said...

haha,,,
anywy tQ teman yea=))