Tuesday, December 27, 2011

Antara Bas, LRT & Jalan Kaki

Miss me??
Haha!!,,,mungkin TIDAK kan??adehh,,,

Okehh,,seyesly balik dari kampung kali nie memang PENAT gler..
Antara Bas, LRT & Jalan Kaki
Memang memenatkan,,
Kalau dberi pilihan, ak nak naik kenderaan sendiri..huhu!

Nie semua sebab stesen bus k TM dah xd kat Pasar Seni
Then
Ak kena patah balik k Plaza Rakyat,,,
Dengan Selumber badak jek Orang2 nie langgar2 ak,,,Nak terpelanting ak,,,
Dengan perut lapar nyer, dengan bas nyaris xde nyerr
Dengan sistem 'TOKEN" yang bermasalah nyer


Aliran nyerr pun agak bertukar,,kelam kabut gak ak dwatnya
Dah la nak msukan syiling 2 punya susah! rasa nak lempang2 jek mesin 2,,haha
Nasib ad mulut nak tanya orang kan,,,adehh!
Sebenarnya,, ak ingt nak naik bas straight Ktn-TM
Tapi tket da abeh,,kena landin' kL dlu,,
Da jd banyak keje,,penat nya usah cte 3x ganda arini
sebabnya,, 2 3 kali ak naik tren yg sama
Lepas 2,,'perhiasan' kL makin bercambah!!
Sape perhiasan kL???
Mat Indon, mat Bangla, mat Arab, & macam2 mat & minah ag!!
Dah la xsenonoh weyhh!

Ak plak kena berlawan d bumi sendiri untuk mendapat tempat & kedudukan!! adehhh....!

p/s: Leh x,,,suh PATI k TAK PATI k nie,,,senonoh2 sket! Ak rasa nak sapu2 mereka masuk dalam Long-Kang,,biar padan muka dorang,,haha!

2 comments:

casandra said...

ssh la mcm ni awok!!!..suka nak myusahkan org rmai!!!!

Long-Kang said...

haha! susah2 pn kte terpaksa gk redah,,,xd kenderaan sdri beb,,haha!