Friday, December 30, 2011

P.E.M.A.L.A.S

Kenapa buat n3  P.E.M.A.L.A.S ??

Okehh,, camnie...Pukul 12.00 adalah waktu supper bagi ak!
Gler lapo weyh sebabnya buat keja. Klau wat keja or baca buku memang selalunya lapo!
Klau lapo ngn wat keje memang sinonim!

Weyh,,weyh,,weyh!

Aku ulang ayat yang sama ek?? Adeh....
Kenapa aku P.E.M.A.L.A.S yea??

Cenggini,,Ak baru lepas abeh makan! Tadi ak beli makanan kat 'Mamak' my faberet place!haha!
"Nasi Goreng Ayam Mamak & Teh Ais" ...Lepas makan petang, makanan 2 TAK d abeh kan!
So ak kasi simpan dalam PETI AIS atau nama lainnya : PETI SEJUK or PETI BEKU! Haha!!


Disebabkan P.E.M.A.L.A.S nie tadi,,,ak TAK hangatkan pun makanan tue,,
Ak 'baham' makanan tersebut sampai nak naik BEKU lidah & gg ak beb!
Seyes SEJUK,,,Bukan sebab ak lapo sangat tapi aku malas sangat nak hangat!
Sebabnya aku pk setakat masuk perut THEN buang gak lepas TUE! huhu!

Klau MALAS hangat MAKANAN : No Hal la!! Haha,,,
Klau MALAS baca BUKU : No doubt la!! Haha,,,

p/s : Tak Hujan pun kat TM nie,,,xsejuk la cmnie..uhuks!

2 comments:

Encik Gaara said...

tak payah cerita kau malas pun aku dah tau..haha!

Long-K said...

haha! jeles gler la 2 ak mkn nasi sejuk...=P